Important

Inainte sa te hotarasti sa ma contactezi, te rog din suflet tine cont de urmatoarele: Tin la discretie, nu imi cere poze (postez pe blog ceea ce consider eu de cuviinta), sau alte detalii care ma pot pune in postura sa refuz un dialog. Nu fi pisalog. Te asigur ca citesc absolut toate mesajele dar imi rezerv dreptul de a raspunde selectiv, fara ca aceasta sa insemne reavointa din partea mea. Primesc extrem de multe emailuri si pe messenger nu fac fata. IMI PLACE SA DISCUT DESPRE ORICE FANTEZII DAR ASTA NU INSEAMNA CA IMI CAUT PARTENERI DE SEX. Evident, nu exclud posibilitatea dar nu acesta este scopul principal. Mi se pare cinstit din partea mea sa fac aceasta precizare.
Daca nu te-am demoralizat...

vineri, 29 ianuarie 2010

Despre barbati


Ei bine, am primit o multime de mesaje, am mai discutat cu unele persoane pe mess, multe dintre ele vor sa ma bage in pat (fara suparare) convingindu-ma ca sunt altfel decat ceilalti. Nu imi permit sa ii contrazic dar totusi am anumite rezerve. Din experienta stiu ca de fiecare data cand am cedat ispitei s-a dovedit ca am avut dreptate. Si nici nu stiti de cate ori am auzit dupa ce tipul isi termina treaba intrebari de genul "a fost bine, ti-a placut, ai avut orgasm ?". S-ar parea ca nu e nimic in neregula cu asta, dar ca femeie inca excitata e ca si cum mi-ar spune ca gata, el a terminat treaba. Imi place sa mi se acorde atentie si dupa, chiar si numai daca sunt tinuta in brate. Sau chiar pusa sa ma masturbez; sau mangaiata; sau sa fac orice altceva care pe el l-ar excita. Sa simt ca prezint acelasi interes pentru el. De exemplu mi s-a intamplat ca dupa actul sexual sa stau cu capul pe umarul lui in timp ce ma mangaia incet pe sani si chiar gandeam ca face parte din putinele exceptii pina cand am auzit: "oare am incuiat masina?". Ei bine, m-am cam obisnuit cu felul acesta de a fi al barbatilor si nu o iau in nume de rau fiindca stiu ca probabil asa sunt ei construiti. E ceva fiziologic, cred. Dar asta nu ma impiedica sa cred ca exista si exceptii. S-ar putea crede ca ma culc cu oricine, oricand, oriunde. Nu e chiar asa. O fac relativ rar, cateodata la 2-3 luni distanta. Tocmai fiindca incerc sa gasesc persoane deosebite. Nu spun ca multi dintre cei care imi scriu acum nu ar fi, dar vreau ca atunci cand o fac sa ma si simt bine. O intalnire nereusita e pentru mine o ocazie pierduta. Tocmai fiindca nu am ocazia sa o fac cand vreau eu. Daca as fi un pic altfel, poate ca nu ar fi nicio problema din partea mea sa o transform intr-o "profesie". Sunt convinsa ca as castiga mai mult decat castig acum muncind 12 ore pe zi, dar cred ca placerea ar disparea.

Un comentariu:

Anonymous spunea...

cata dreptate ai!!asa este cum spui tu!Toti barbatii vrem un singur lucru.....dar depinde de fiecare prin ce metode il obtine!