Important

Inainte sa te hotarasti sa ma contactezi, te rog din suflet tine cont de urmatoarele: Tin la discretie, nu imi cere poze (postez pe blog ceea ce consider eu de cuviinta), sau alte detalii care ma pot pune in postura sa refuz un dialog. Nu fi pisalog. Te asigur ca citesc absolut toate mesajele dar imi rezerv dreptul de a raspunde selectiv, fara ca aceasta sa insemne reavointa din partea mea. Primesc extrem de multe emailuri si pe messenger nu fac fata. IMI PLACE SA DISCUT DESPRE ORICE FANTEZII DAR ASTA NU INSEAMNA CA IMI CAUT PARTENERI DE SEX. Evident, nu exclud posibilitatea dar nu acesta este scopul principal. Mi se pare cinstit din partea mea sa fac aceasta precizare.
Daca nu te-am demoralizat...

luni, 25 ianuarie 2010

Sex oral


Ma uitam printre niste poze vechi si am gasit-o pe asta. Cateodata asa ce ma apuca... Nu stiu cand am devenit dependenta de sexul oral. Stiu ca la inceput il priveam cu reticenta. Apoi, in urma cu multi ani am avut un prieten pe o perioada mai lunga si pe care nu ma lasa inima sa-l refuz... Imi placea ca nu era genul animalic care sa ma ia de ceafa si sa mi-o bage pina in gat; ii placea sa o iau usor, sa ma joc cu ea, sa i-o tin in mana si cu cealalta sa-i lucrez testiculele si abia sa schitez o miscare de du-te vino cu buzele si limba pina simteam si eu cum tresalta si e gata sa explodeze. Ah... ce-mi place clipa in care simt cum ma lovesc picaturile ... imi place gustul, imi place sa am gura plina, imi place sa o intind pe fata si pe sani si sa o las acolo pina se usuca... Mda. Mi-ar placea ca la un moment dat sa o fac cu 4-5 deodata... sau chiar cred ca as fi in stare sa chinui un biet cal pentru placerea de a fi acoperita din cap pina in picioare. Si cand ma gandesc ca la un an dupa ce m-am despartit de respectivul am avut o experienta care m-a cam lecuit de barbati si m-a facut sa-mi intorc privirile mai insistent decat inainte catre femei... Dar e alta poveste, o sa scriu despre ea cu alta ocazie. Acum e tarziu, mi-e somn si maine e o zi de munca...

2 comentarii:

Anonymous spunea...

ai o imaginatie extraordinara!

Florin Florian alias AntiBiotic spunea...

Concepe un scenariu de scurt metraj de maxim 5 minute,dar de un erotism sublimat.