Important

Inainte sa te hotarasti sa ma contactezi, te rog din suflet tine cont de urmatoarele: Tin la discretie, nu imi cere poze (postez pe blog ceea ce consider eu de cuviinta), sau alte detalii care ma pot pune in postura sa refuz un dialog. Nu fi pisalog. Te asigur ca citesc absolut toate mesajele dar imi rezerv dreptul de a raspunde selectiv, fara ca aceasta sa insemne reavointa din partea mea. Primesc extrem de multe emailuri si pe messenger nu fac fata. IMI PLACE SA DISCUT DESPRE ORICE FANTEZII DAR ASTA NU INSEAMNA CA IMI CAUT PARTENERI DE SEX. Evident, nu exclud posibilitatea dar nu acesta este scopul principal. Mi se pare cinstit din partea mea sa fac aceasta precizare.
Daca nu te-am demoralizat...

joi, 21 ianuarie 2010

Placere in doi


Cum spuneam mai devreme... mi-am facut de cap in weekend. Nu pot sa nu ma gandesc la mangaierile, sarutarile si celelalte mici jocuri erotice pe care le-am jucat. Inca-i mai simt gustul si ma excit amintindu-mi senzatia buzelor ei intre picioarele mele. E adevarat ca numai o femeie stie cum sa excite alta femeie. Fara suparare pentru sexul tare, dar consider din experienta ca asa e. Desi barbatii au altceva la fel de innebunitor pentru mine. Cu conditia sa stie cum s-o foloseasca. Am promis ca daca voi fi in oras sambata sa repetam aventura, de data aceasta poate ni se mai alatura cineva...

7 comentarii:

Anonymous spunea...

wow ! tare mi-ar fi placut sa fiu acolo... :)

Daniel spunea...

Buna. Interesant...
Mi-ar placea sa ne cunoastem.

totalsex spunea...

tocmai te-ai facut un nou cititor pe blogul tau;)

ciobi spunea...

Imi place cum gindesti

Larisa spunea...

De gandit ma gandesc la si mai si... :)

Anonymous spunea...

Nu e nimic anormal sa gandesti:)...limitele si le impune fiecare.

Larisa spunea...

Toti gandim ce vrem. Sa punem in practica... e mai dificil. Tine de educatia proprie, societate, constrangeri...