Important

Inainte sa te hotarasti sa ma contactezi, te rog din suflet tine cont de urmatoarele: Tin la discretie, nu imi cere poze (postez pe blog ceea ce consider eu de cuviinta), sau alte detalii care ma pot pune in postura sa refuz un dialog. Nu fi pisalog. Te asigur ca citesc absolut toate mesajele dar imi rezerv dreptul de a raspunde selectiv, fara ca aceasta sa insemne reavointa din partea mea. Primesc extrem de multe emailuri si pe messenger nu fac fata. IMI PLACE SA DISCUT DESPRE ORICE FANTEZII DAR ASTA NU INSEAMNA CA IMI CAUT PARTENERI DE SEX. Evident, nu exclud posibilitatea dar nu acesta este scopul principal. Mi se pare cinstit din partea mea sa fac aceasta precizare.
Daca nu te-am demoralizat...

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Weekend

Ei bine, dupa trei luni de conversatie pe apucate cu un cuplu, s-a ivit ocazia sa-mi pun (sper) in practica niste fantezii la care visez de mult. Imi place sa fiu dominata dar nu avut de-a face pina acum decat tangential cu aspecte de bdsm, pissing si altele. Desi pare plina lumea de persoane care se lauda ca stiu ce fac ei au fost singurii care au stiut sa ma convinga, mi-au apreciat dorinta de anonimat, nu au insistat sa ma vada pe webcam, nu mi-au cerut nr. de telefon, nu au facut presiuni de niciun fel. Pur si simplu am discutat foarte deschis si mi-au descris chiar cu lux de amanunte ce le place si ce le-ar placea sa-mi faca. Frara fite, fara figuri, fara aere... Am mai incercat sa discut pe net cu mai multi si toti, fara exceptie inca de la bun inceput ma luau cu "sa mi te adresezi cu stapane" sau isi intrau in "rol" in conditiile in care pur si simplu doar voiam sa discut. I-am lasat in plata Domnului pe aia, sa-si gaseasca ce vor. Cam asta e. Asa ca acum imi termin de baut cafeaua, cobor la masina si o iau la drum. Sper sa fie traficul in regula. Daca totusi nu iese nimic macar ma aleg cu o excursie la munte. Si asa la cat am avut de tras in ultima perioada nu imi strica o zi linistita. Gata. Daca respectivii o sa fie de acord, o sa povestesc cum a fost.

Niciun comentariu: