Important

Inainte sa te hotarasti sa ma contactezi, te rog din suflet tine cont de urmatoarele: Tin la discretie, nu imi cere poze (postez pe blog ceea ce consider eu de cuviinta), sau alte detalii care ma pot pune in postura sa refuz un dialog. Nu fi pisalog. Te asigur ca citesc absolut toate mesajele dar imi rezerv dreptul de a raspunde selectiv, fara ca aceasta sa insemne reavointa din partea mea. Primesc extrem de multe emailuri si pe messenger nu fac fata. IMI PLACE SA DISCUT DESPRE ORICE FANTEZII DAR ASTA NU INSEAMNA CA IMI CAUT PARTENERI DE SEX. Evident, nu exclud posibilitatea dar nu acesta este scopul principal. Mi se pare cinstit din partea mea sa fac aceasta precizare.
Daca nu te-am demoralizat...

vineri, 26 februarie 2010

Provocare

In urma cu ceva timp am lansat o provocare legata de o idee de concurs. Nu prea s-a inghesuit lumea cu pareri asa ca m-am gandit la urmatorul regulament, simplu:

1. Concursul se va desfasura incepind de acum pina la data de 7 Martie 2010 ora 24.00
2. In ordinea raspunsurilor, primele cinci persoane care ghicesc cat mai aproape de realitate numarul de vizitatori a blogului la data de 31 Martie, ora 24.00, sunt desemnate finaliste.
3. O regula subiectiva, cei cinci vor fi anuntati si voi dori cate o fotografie a lor din care am sa selectez o singura persoana.

Castigatorul va avea dreptul, daca doreste, sa mai invite o persoana la alegere si vom petrece impreuna weekendul 10-11 Aprilie. Locul il vom stabili de comun acord, as prefera nu mai departe de Valea Prahovei...

Daca ti se pare ok... foloseste linkul de comentarii si posteaza raspunsul.

8 comentarii:

Submisul Stapanei Alexa! spunea...

750 e raspunsul meu ;)

Romania spunea...

Buna ! aprecierea mea...e 680.

criss_dan76@yahoo.com spunea...

500 estimez eu.

sorinxxx spunea...

700 zana.....

dating4totalsex@yahoo.com spunea...

769 ;)

pentru_placere spunea...

432 Maxim am zis!

Unknown spunea...

Hm...asa este cu raspunsul... unii sunt mai prompti decat altii, ca si in viata de altfel.
Nu o sa-ti dau un numar, deoarece nu cred ca este edificator, o sa spun numai ca cine nu ti-a citit blogul a avut numai de pierdut....
La buna reauzire.

tudor spunea...

daca erati atenti la adresa USERULUI va puteati da seama de frecventa scrie acolo vizitatorii :)

369 e raspunsul meu :D sa fiu in bon ton cu siteul :) chit ca a expirat data postarii :))


sarbatori fericite