Important

Inainte sa te hotarasti sa ma contactezi, te rog din suflet tine cont de urmatoarele: Tin la discretie, nu imi cere poze (postez pe blog ceea ce consider eu de cuviinta), sau alte detalii care ma pot pune in postura sa refuz un dialog. Nu fi pisalog. Te asigur ca citesc absolut toate mesajele dar imi rezerv dreptul de a raspunde selectiv, fara ca aceasta sa insemne reavointa din partea mea. Primesc extrem de multe emailuri si pe messenger nu fac fata. IMI PLACE SA DISCUT DESPRE ORICE FANTEZII DAR ASTA NU INSEAMNA CA IMI CAUT PARTENERI DE SEX. Evident, nu exclud posibilitatea dar nu acesta este scopul principal. Mi se pare cinstit din partea mea sa fac aceasta precizare.
Daca nu te-am demoralizat...

vineri, 5 februarie 2010

Cum mi-am petrecut weekendul ( III )

Ei bine, ma incita faptul ca stau acum in aeroport asteptand imbarcarea si m-am retras intr-un colt departe de ceilalti si scriu... Incepusem sa scriu aseara dar au fost niste cunostinte in vizita si n-am terminat.
Ca sa nu o mai lungesc cu ce s-a intamplat o sa sintetizez cam ce s-a mai petrecut.
Spuneam ca am "pierdut" pariul si ca urmare cei doi m-au luat si mi-au infasurat mainile, corpul si picioarele, cu exceptia sanilor si "pisicutei" in folie de plastic apoi m-au asezat rastignita cu fata in sus pe o masa mare, cu capul atarnand la capat si mi-au legat incheieturile si gleznele de masa. Apoi in timp ce ea ma saruta intre picioare el mi-o baga in gura si imi picura ceara pe sani. Am facut-o si atunci, o mai fac si acum... imi cer iertare ca la primele picaturi l-am cam muscat. Oricum, nimic grav, mai mult sperietura. Ma asteptam probabil sa ma doara, dar nu a fost deloc asa. E o senzatie ciudata si excitanta in acelasi timp sa te simti invelita in nailon. Cum eram cu capul pe spate si cu obiectul in gura nu puteam sa vad ce face si cand urmeaza urmatoarele picaturi. Tresaream de placere cand le simteam cum ma ating si se intaresc. Primeam senzatii din gura, de la sani, dintre picioare (fiindca in timpul asta ea era ocupata fie cu sarutari acolo, fie cu vibratorul, fie cu bilele). Intr-un final, dupa ce am avut pieptul acoperit cu ceara am fost data jos si cu picioarele departate si mainile intinse m-am aplecat in fata sprijinindu-ma de masa si cu gura intre picioarele ei iar el dupa ce mi-a bagat-o incet in fund mi-a strans usor sanii in palme. Ah... o senztie foarte placuta sa simt cum sa sfarama ceara, sa simt cum parca mi se elibereaza sanii dintr-un corset. Apoi in timp ce el ma lucra pe la spate a coborat si ea sa se joace cu pasarica si simteam ca mai am putin si explodez. Cred ca si el era foarte excitat fiindca si-a dat drumul in mine fara sa mai apuce sa o scoata. Il simteam cum tresare si mi-ar fi placut mai mult sa tresara asa intre buzele mele. Dar Diana i-a scos prezervativul si mi l-a scurs pe fata intinzand cu mana si apoi cu limba si buzele. Apoi mi-a scos folia si ne-am mutat noi doua pe canapea si ne-am facut iarasi de cap in toate felurile posibile. Am folosit tot arsenalul de jucarioare plus ce s-a mai putut improviza: carlige de rufe, legume... :) Si dupa ce am luat o pauza intr-un final, am luat-o de la capat toti trei. Acum dupa ce si-a golit rezervorul de vre-o doua ori era mai rezistent si a "prestat" mai mult. Am luat-o in toate felurile posibile, m-am uitat la ea cum o ia in acelasi fel, simteam trupurile cum ni se contorsioneaza, auzeam gemetele lor si ale mele, eram uda peste tot, aveam orgasm... A fost placut. Dupa ce ne-am odihnit iarasi am luat-o de la capat. Nici nu stiu de unde atata energie. Cert e ca ce am inceput dupa amiaza s-a terminat pe la 2-3 noaptea. eram obosita moarta asa ca ne-am dus la culcare. Toti trei in acelasi pat si am incercat sa dormim eu cu capul intre picioarele lui tinand-o moale in gura si cu un deget de-al ei in fund. Mai tin minte doar ca il simteam acolo si ma contractam din cand in cand, mi-ar fi placut sa-l miste, apoi cred ca am adormit. Dimineata m-am trezit cu gust de sperma (presupun) si fata plina de sperma uscata. Am aflat ulterior ca la putin timp dupa ce am adormit cu ea in gura i se intarise din nou si fiindca dormeam si eu si ea s-a rezolvat de unul singur, dindu-si drumul pe obrazul si buzele mele intredeschise. Apoi a doua zi dupa ce ne-am spalat, am mancat, am mai facut-o o data inainte sa plec.
In mare, cam asta a fost. Mi-a placut foarte mult si le multumesc. Sincer, atatea orgasme intr-o singura "sedinta" n-am avut. Oricum nu asta e lucrul cel mai important dar asa nu strica sa-i "laud" un pic. Chiar daca am suferit de ceva febra musculara si alte dureri (placute) dupa aia. Mai aveam o fantezie legata de pissing pe care hotaraseram sa o punem in practica dar nu s-a realizat. Se vor mai ivi ocazii. Oricum, ma intorc acasa peste o saptamana, pina atunci nu stiu daca mai am ocazia sa scriu una-alta. Sau daca o fac, o fac foarte succint.
Ahhh... si mi-a trimis cineva o poza pe net... ceva ce mi-ar placea sa experimentez... :)

Niciun comentariu: