Important

Inainte sa te hotarasti sa ma contactezi, te rog din suflet tine cont de urmatoarele: Tin la discretie, nu imi cere poze (postez pe blog ceea ce consider eu de cuviinta), sau alte detalii care ma pot pune in postura sa refuz un dialog. Nu fi pisalog. Te asigur ca citesc absolut toate mesajele dar imi rezerv dreptul de a raspunde selectiv, fara ca aceasta sa insemne reavointa din partea mea. Primesc extrem de multe emailuri si pe messenger nu fac fata. IMI PLACE SA DISCUT DESPRE ORICE FANTEZII DAR ASTA NU INSEAMNA CA IMI CAUT PARTENERI DE SEX. Evident, nu exclud posibilitatea dar nu acesta este scopul principal. Mi se pare cinstit din partea mea sa fac aceasta precizare.
Daca nu te-am demoralizat...

miercuri, 3 februarie 2010

Cum mi-am petrecut weekend-ul ( II )

Sa revin acolo unde am ramas data trecuta... O sa fiu scurta si succinta fiindca ma cam grabesc...
Dupa ce el a terminat am fost trimisa impreuna cu Diana la baie sa-mi scoata ce aveam in fund si sa ma spele un pic in zona, dar lasindu-mi fata naclaita si s-a instalat el in fotoliu ca sa se reincarce urmarindu-ne cum ne faceam de cap pe canapea. Am lins-o si am fost linsa, ne-am bagat vibratoarele in toate locurile posibile, ne-am bagat siragul de bile in fund, ea doua, eu doua, si ne miscam cu pisicutele ude lipite astfel incat sa iasa bilele doar putin, cat sa simtim placerea apoi sa ne incordam sa intre la loc... E chiar placut sa o faci in timp ce se si uita cineva la tine. Si in plus stiind ca cea care nu rezista si scapa ambele bile va trebui sa devina "sclava" celorlalti doi pentru urmatoarea ora. Nu stiu daca deliberat am fost cea care am cedat... :) Dar a meritat si o sa povestesc maine...

Niciun comentariu: