Important

Inainte sa te hotarasti sa ma contactezi, te rog din suflet tine cont de urmatoarele: Tin la discretie, nu imi cere poze (postez pe blog ceea ce consider eu de cuviinta), sau alte detalii care ma pot pune in postura sa refuz un dialog. Nu fi pisalog. Te asigur ca citesc absolut toate mesajele dar imi rezerv dreptul de a raspunde selectiv, fara ca aceasta sa insemne reavointa din partea mea. Primesc extrem de multe emailuri si pe messenger nu fac fata. IMI PLACE SA DISCUT DESPRE ORICE FANTEZII DAR ASTA NU INSEAMNA CA IMI CAUT PARTENERI DE SEX. Evident, nu exclud posibilitatea dar nu acesta este scopul principal. Mi se pare cinstit din partea mea sa fac aceasta precizare.
Daca nu te-am demoralizat...

sâmbătă, 13 februarie 2010

Ocupatie placuta

Ei bine, din cand in cand imi place sa ma masturbez, recunosc. Mai ales seara inainte sa ma culc, ma uit peste putinele poze pe care le am cu cei cu care m-am intalnit in decursul timpului si imi aduc aminte cum a fost. O sa pun doua poze aici si sper ca proprietarul nu se va supara daca le vede accidental :) Oricum... am avut-o in gura... si in alte locuri...

2 comentarii:

Submisul Stapanei Alexa! spunea...

Cu siguranta apreciem sinceritatea ta. O gasesc surprinzatoare intr-o societate tabu. Urmaresc blogul tau si imi place pana acum. Continua sa ma/ne surprinzi...

Foarte faine pozele. Iti pot trimite cateva personale, e drept nu la fel de artistice; primul gand dupa ce am citit postarea ta a fost sa adaug ca mi-ar place sa fiu printre cei la care te gandesti inainte de culcare... :)

1ManView spunea...

O mână moale se simte atât de bine ... Va multumim pentru vin la blog-ul meu si de a lăsa un comentariu ...