Important

Inainte sa te hotarasti sa ma contactezi, te rog din suflet tine cont de urmatoarele: Tin la discretie, nu imi cere poze (postez pe blog ceea ce consider eu de cuviinta), sau alte detalii care ma pot pune in postura sa refuz un dialog. Nu fi pisalog. Te asigur ca citesc absolut toate mesajele dar imi rezerv dreptul de a raspunde selectiv, fara ca aceasta sa insemne reavointa din partea mea. Primesc extrem de multe emailuri si pe messenger nu fac fata. IMI PLACE SA DISCUT DESPRE ORICE FANTEZII DAR ASTA NU INSEAMNA CA IMI CAUT PARTENERI DE SEX. Evident, nu exclud posibilitatea dar nu acesta este scopul principal. Mi se pare cinstit din partea mea sa fac aceasta precizare.
Daca nu te-am demoralizat...

miercuri, 17 februarie 2010

Ce as vrea sa mai incerc...

Poate pe unii ii socheaza sau considera pissingul o "perversiune", desi dupa parerea mea orice altceva inafara de sexul "clasic" poate fi considerat asa ceva. Dar nu ma intereseaza. Am incercat sa am parte de asa ceva, dar cand i-am propus cuiva s-a codit, se vedea ca nu se simte in largul lui asa ca am abandonat pe moment ideea. Am facut-o intr-un fel totusi, cu o femeie la un moment dat. M-a legat la ochi si m-a pus in genunchi in baie si si-a dat drumul pe spatele meu. Mi-a placut sa simt jetul pe mine si lichidul caldut care se scurgea pe spate, printre fese si ma gadila placut intre picioare. A fost singura experienta de acest gen si as mai repeta-o, de data aceasta insa as vrea sa stau cu fata, sa simt cum ma inunda si se scurge pe sani, pe abdomen... Sau, daca o fac cu un tip, sa i-o tin in gura si sa simt cum se scurge pe la colturile gurii... Ei bine, da, imi place sa ma simt ca o curva care face orice fara jena si fara rezerve cu persoana potrivita...

7 comentarii:

forsex spunea...

Nici eu nu eram de-acord cu aceste practici...pana de curand.
Eram cu o tipa in baie...eu asezat in fund iar ea deaspupra mea si facem cunnilingus si annilingus.Tipa m-a intrebat daca m-ar tenta sa-si dea drumul pe fata mea .Am zis ok,iar experienta a fost una care chiar mi-a placut.

sorinxxx spunea...

este foarte interesant ,nu am incercat niciodata dar as vrea nu am avut pe cine sa-mi dau drumul ....chiar as vrea sa fi tu aceea!

Submisul Stapanei Alexa! spunea...

Sigur nu-mi citesti gandurile Larisa? :D

analfabetul spunea...

nu as avea nimic impotriva sa experimentam asa ceva.
am putea sa incercam si multe alte chestii de genul asta... orice vrea inima ta...
:D

Submisul Stapanei Alexa! spunea...

Sexy web and kinky dreams....visez la ele datorita tie si iti multumesc! Sper ca vor deveni realitate...in aprilie!

Submisul Stapanei Alexa! spunea...

wet in loc de web :D

calutz spunea...

Si eu am incercat asa ceva , cu o tipa, logic :D Doar ca ea a facut pe pieptul meu , asta dupa ce ii facusem un cunnilingus de toata frumusetea , ea asezata cu fundul pe pieptul meu astfel ca pasarika sa stea eleganta in fata mea...eeh...si dupa orgasm , a vrut sa faca pipi si a facut...s-a simtit atat de bien dupa incat am mai repetat figura...si poi si eu cu ea , desi la noi este mai bine ptr ca putem muta jetul unde vrem :)) E fain dar nu sa exagerezi ,atat tot.