Important

Inainte sa te hotarasti sa ma contactezi, te rog din suflet tine cont de urmatoarele: Tin la discretie, nu imi cere poze (postez pe blog ceea ce consider eu de cuviinta), sau alte detalii care ma pot pune in postura sa refuz un dialog. Nu fi pisalog. Te asigur ca citesc absolut toate mesajele dar imi rezerv dreptul de a raspunde selectiv, fara ca aceasta sa insemne reavointa din partea mea. Primesc extrem de multe emailuri si pe messenger nu fac fata. IMI PLACE SA DISCUT DESPRE ORICE FANTEZII DAR ASTA NU INSEAMNA CA IMI CAUT PARTENERI DE SEX. Evident, nu exclud posibilitatea dar nu acesta este scopul principal. Mi se pare cinstit din partea mea sa fac aceasta precizare.
Daca nu te-am demoralizat...

vineri, 12 februarie 2010

Sex pe fuga

In sfarsit, acasa !
Printre multimea de treburi pe care le am de rezolvat imi fac timp sa postez o intamplare care mi-a venit in minte mai deunazi.
Mai demult eram cu capul in nori si ma intalneam cam fara discernamant cu diverse persoane pentru partide de sex. La un moment dat mi-am dat intalnire cu un tip in fata magazinului Unirea, urmand sa mergem la el. Am stat un pic la Mc si de fapt am aflat ca tipul nu avea loc, la mine nu puteam, asa ca in loc sa-mi vad de drum am acceptat propunerea lui sa cautam un loc macar pentru un oral. Cu prietenul meu mai facusem treaba asta in diferite locuri, acum era prima data ca o faceam cu un strain. In final am ajuns in magazin intr-o toaleta mizerabila si cu miros de dezinfectant, asezata pe capacul wc-ului si cu problema in gura. O avea in regula si mi-a placut atat de mult incat desi decorul era sinistru si stateam cu grija sa nu vina cineva am scos un prezervativ si i l-am pus dupa care mi-am lasat blugii in jos si m-am intors cu spatele. N-am mai fost atenta sa ascult daca mai intra cineva in toaleta, oricum se auzeau doar gafaieli, zgomotul feselor lui lovindu-se de usa si ale abdomenului sau lovindu-se de fundul meu. Eram cu mainile pe un perete mizerabil si citind fara sa vreau mica publicitate de pe el si ma simteam ca ultima curva, dar la modul placut. A fost o experienta interesanta pentru mine tocmai printr-un ciudat contrast intre locul sordid in care eram si placerea pe care o simteam. Dar acum... nu as mai face-o.

4 comentarii:

Anonim spunea...

sunt putine persoane care isi povestesc aceste aventuri pe care unii le considera prostii si altii o viata perfecta fara griji si traita din plin ... tu cum o consideri??? as dori sa vb mai multe sa ne povestim :)

Larisa spunea...

eu o consider o viata complicata.

AlexS spunea...

Si atunci, de ce o imbratisezi? Ce te atrage in ea?

1ManView spunea...

Nu, nu ma deranjeaza ... Când iubesti pe cineva, orice zi poate fi ziua Sfântului Valentin