Important

Inainte sa te hotarasti sa ma contactezi, te rog din suflet tine cont de urmatoarele: Tin la discretie, nu imi cere poze (postez pe blog ceea ce consider eu de cuviinta), sau alte detalii care ma pot pune in postura sa refuz un dialog. Nu fi pisalog. Te asigur ca citesc absolut toate mesajele dar imi rezerv dreptul de a raspunde selectiv, fara ca aceasta sa insemne reavointa din partea mea. Primesc extrem de multe emailuri si pe messenger nu fac fata. IMI PLACE SA DISCUT DESPRE ORICE FANTEZII DAR ASTA NU INSEAMNA CA IMI CAUT PARTENERI DE SEX. Evident, nu exclud posibilitatea dar nu acesta este scopul principal. Mi se pare cinstit din partea mea sa fac aceasta precizare.
Daca nu te-am demoralizat...

marți, 2 februarie 2010

Cum mi-am petrecut weekend-ul ( I )

Am inceput sa scriu aseara dar nu am apucat sa si postez ce am scris. Profit ca nu e nimeni prin zona acum si pot sa o fac.
Spuneam ca am fost in weekend sa ma intalnesc cu un cuplu in Azuga si s-a dovedit o experienta placuta si interesanta. Trec peste traficul de cosmar si ajung la momentul in care ne-am intalnit. Nu stiu de ce, aveam emotii in asemenea hal incat imi tremurau picioarele de nu mai puteam nici sa apas pedalele. Oricum, dupa ce ne-am vazut mi-a trecut. Sunt tineri, simpatici si de o naturalete dezarmanta. Ne-am acordat timp sa ne cunoastem un pic mai bine la o cafea apoi am renuntat sa ma cazez si m-am dus la ei. Spuneam ca am avut de-a face inainte doar cu forme usoare de bdsm, de genul legata de pat, iar lor placandu-le sa domine m-am bucurat sa fiu tarfa lor asa cum stabilisem in prealabil, pina a doua zi dimineata sa faca ce vor cu mine si eu sa fac tot ce vor ei, sa folosim intregul arsenal de jucarioare pe care-l aveau. Dupa ce am facut un dus m-au imbracat intr-un tricou scurt si larg care abia imi acoperea un san apoi el mi-a facut cunostinta cu penisul lui pe care m-a pus sa-l iau in gura fara sa-l sug in timp ce ea mi-a bagat un dop anal cu o sfoara atasata. Ahhh... a intrat cam greu dar nu m-am plans. Apoi l-am incheiat la pantaloni si am stat de vorba despre diverse tot restul serii eu pe un fotoliu cu picioarele desfacute, ei imbracati pe canapea in fata mea tragand din cand in cand de captul sforii ca semnal sa ma masturbez. Mmmm.... eram atat de excitata incat imi venea sa ma urc pe pereti. Apoi mi-au legat gleznele de picioarele fotoliului si mainile de bratele lui si i-am urmarit cum se dezbracau unul pe altul si se mangaiau, vedeam cum el ii desface peicioarele si o saruta usor intre ele, vedeam cum ea i-o ia in gura si i-o suge usor... Strangeam din fund si simteam ca mai am un pic si fac praf dopul. Eram atat de excitata incat atunci cand el a venit in spatele meu si a inceput sa-mi ridice tricoul si sa ma mangaie pe sani credeam ca o sa lesin. Apoi a aparut ea si s-a lasat in genunchi in fata mea si si-a plimbat buzele intre picioarele mele. Ahhh... am explodat.  Nici nu mai stiu cand a aparut el cu spuma de ras si mi-a dat intre picioare si a inceput sa ma rada... Ii simteam mana cum imi intinde spuma si apoi era atat de excitant sa-l vad concentrat cu un deget in mine iar in mana cealalta manipuland aparatul de ras si pe ea intinzindu-mi pielea ca sa poata lucra el si uitandu-se intre picioarele mele... Recunosc, ma excit chiar si daca stau cu picioarele desfacute si se uita cineva intre ele... Ca sa nu o mai lungesc, dupa ce m-a sters, ea a inceput sa ma linga acolo in timp ce ma incordam si contorsionam de placere iar el mi-a bagat-o in gura si i-am supt-o pina am simtit ca e gata sa ejaculeze, cand a scos-o si m-a stropit pe fata si im gura. Apoi a venit ea si a adunat cu limba sperma de pe fata si m-a sarutat si i-am transferat ei ce aveam in gura... Intotdeauna mi-a placut sa vad cum se intinde sperma intre buzele mele si ale altei persoane...
Ehh... o sa ma opresc deocamdata aici cu aducerile aminte. Noaptea a fost lunga si am facut o multime, acum e tarziu dar e si maine o zi. Oricum, la sfarsitu saptamanii trebuie sa plec la Budapesta si ma intorc intr-o saptamana. Acolo nu stiu daca o sa am ocazia sa scriu. Asa ca pina plec sper sa am timp sa detaliez... :)

8 comentarii:

Anonymous spunea...

am facut videochat la cuplu... posibil sa am si eu "putina" experienta... in caz ca esti interesata add la id apatyc

Anonymous spunea...

ar trebui sa filmezi astea si sa le vad si eu

Larisa spunea...

nu tin neaparat sa mi se vada fatza. pozele si filmarile odata puse pe net ajung in cele mai neasteptate locuri. daca fac poze le fac EU, k n-am chef sa ramana originalele pe mainile nu stiu cui...

Anonymous spunea...

Da ai dreptate,dar niste poze cu fata acoperita ai putea sa postezi ,asta in cazul in care ai facut.Oricum buna intamplarea!La mai multe!

Mirel Dan spunea...

sunt la fel de contrariat pe cat sunt si de interesat de tine ..

Mirel Dan spunea...

cine esti tu LARISA de fapt..?!!!??

Mirel Dan spunea...

si intr-adevar ... asa e ... suntem ancorati in societate si asta ne obliga la discretzie ...
- am si eu un statut social .. si ca o subliniere a ceea ce ai spus ..consider ca nu sti o curva ... ci o femeie care vrea sa guste din placerile vietii ... e altceva

D+L spunea...

:) :) :)