Important

Inainte sa te hotarasti sa ma contactezi, te rog din suflet tine cont de urmatoarele: Tin la discretie, nu imi cere poze (postez pe blog ceea ce consider eu de cuviinta), sau alte detalii care ma pot pune in postura sa refuz un dialog. Nu fi pisalog. Te asigur ca citesc absolut toate mesajele dar imi rezerv dreptul de a raspunde selectiv, fara ca aceasta sa insemne reavointa din partea mea. Primesc extrem de multe emailuri si pe messenger nu fac fata. IMI PLACE SA DISCUT DESPRE ORICE FANTEZII DAR ASTA NU INSEAMNA CA IMI CAUT PARTENERI DE SEX. Evident, nu exclud posibilitatea dar nu acesta este scopul principal. Mi se pare cinstit din partea mea sa fac aceasta precizare.
Daca nu te-am demoralizat...

marți, 26 ianuarie 2010

Intamplare

Spuneam aseara despre o anumita intamplare... Istoria e cam asa: eram cu ceva treaba in Cluj acum 5-6 ani si am iesit cu sefa la o cola. Nimic extraordinar. La ceva timp respectiva s-a retras la hotel iar eu am hotarat sa mai raman putin fiindca oricum nu-mi era somn si nu tineam musai sa-i tin de urat pina adoarme. Cert e ca la un moment dat un individ a inceput sa-mi faca avansuri si chiar ma enervasem si voiam sa plec. In timp ce ma gandeam cum sa dispar apare unul din cei doi tipi de la o masa alaturata si ma scapa de nepoftit. Destul de dragut din partea lui asa ca macar din obligatie m-am mutat cu ei la masa sa-mi termin bautura. Am palavragit de toate si inevitabil discutia a ajuns si la sex, la modul general. Oricum, ca sa nu o lungesc, am aflat ca erau amandoi bisexuali ca le placea sa o faca atat cu barbati cat si cu femei. Nu am prejudecati si mi s-a parut ocazia ideala de a face pentru prima data sex cu doi deodata. Ce poate fi mai discret decat doi tipi necunoscuti intr-un oras in care nu ma stie nimeni si in care ajung de 2-3 ori pe an, poate? Mi-am invins rezervele asa ca am sfarsit intr-o garsoniera vraiste si mi-a placut la nebunie sa fiu luata pe la spate si cu gura ocupata. Apoi... a urmat dezastrul: in timp ce-mi faceam de lucru cu buzele intre picioarele unuia a aparut alaturi si celalalt incepand acelasi lucru, plimband-o din gura mea intr-a lui si invers. Cum am spus, nu am prejudecati, imi trec prin minte chestii atat de perverse pe care as vrea sa le fac incat ma si minunez, dar imaginea unui tip facind sex oral altuia mi s-a parut nefireasca si mi-a taiat cheful. Insa cireasa de pe tort a fost sa-i vad facand sex anal. Am mai facut sex cu tipi carora le placea sa le bag cate ceva in fund, dar asta m-a intors pe dos la momentul respectiv. Mi se parea nenatural un barbat aplecat si cu penisul atarnand in timp ce celalalt i-o indesa in anus. Mult timp m-a urmarit imaginea lor. Daca pina atunci chiar si numai gandul la un penis ma facea sa ma ud toata, acum ma gandeam ca n-as mai suporta sa vad un barbat dezbracat.
Asa ca am trecut in extrema cealalta si abia dupa cautari de jumatate de an am reusit sa ma culc cu o fata. Si mi-a placut. Si am mai facut-o o data si inca o data... Apoi treptat mi-am dat seama ca desi e extraordinar din anumite puncte de vedere, o fata nu poate inlocui senzatia unui sex oral si la un moment dat am facut-o cu un cuplu. Fiind gata excitata de ea n-am mai avut nicio problema cand amica mi-a luat capul in maini si mi l-a ghidat intre picioarele lui. Din momentul acela mi-am "revenit" si chiar am cautat un cuplu de gay sa o fac cu ei. Simteam o anumita perversitate acum sa vad doi tipi facandu-si de cap si m-am bucurat ca de data asta mi-a placut. Mi-a placut sa-i vad, mi-a placut ca am participat...
Cam asta e. Lung, dar ma simt bine... :)

2 comentarii:

Anonymous spunea...

Am citit aceasta povestire cu mare interes ca pe o carte de Sandra Brown,frumos mi-a placut!

Anonymous spunea...

Interesant, desi nu sunt gay, nici macar bi....Apropo, da-mi te rog un semn cand mai ajungi prin Cluj, poate reusim sa bem o cafea impreuna si sa stam la povesti....ID de mess: andyiam2002
Iti doresc o zi superba